tisdag 11 mars 2014

Tisdag.

Den här dagen försvann. Och bloggen fick läggas åt sidan för en stund. 

Jag har haft betygsamtal, utvecklingssamtal och spanskaredovisning i skolan. Och alla gick bra tack och lov. Efter skolan gick jag och Oscar hem i vårsolen. När jag kom innanför dörren bestämde jag mig för att jag behövde förändring. Så jag gick till en frisörsalong här i närheten och klippte mig. Jag känner fortfarande knappt igen mig själv i spegeln. Och det lär nog dröja till jag gör det. För nu har jag lugg. Så himla läskigt med stora förändringar. Men jag tog steget och är himla nöjd. 

När det var klart handlade vi mat och sedan satt jag med huvudet i skolböcker resten av kvällen. Och nu har jag precis lagt mig i sängen. Ser på Breaking bad i väntan på att Kents nya singel släpps. Bara fyrtio minuter kvar nu!

Jag lovar att skriva ett ordentligt inlägg i morgon!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar