lördag 15 mars 2014

Snurra min jord igen.

Det blev som sagt lite dålig uppdatering de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka igen.

Igår var en väldigt fin dag. På eftermiddagen åkte jag till Tjörn med Selma och Wilma. En timme och tio minuter i buss och sedan var vi framme. Det regnade och en genomblöt Mathilda kom och mötte oss. När vi fått se hennes lägenhet begav vi oss tillbaka till busshållplatsen för att möta en Alice, en Linnea och en Maria. Vi gick i blåst och regn till en pizzeria och ett Ica. I våra väskor låg vinylskivor och på fötterna hade alla på sig martens. Sedan var vi tillbaka i lägenheten. Där lyssnade vi på fin musik, skrattade, skreksjöng och annat som hör till. Det var en himla bra kväll och jag har fått träffa så fina människor.

Klockan elva i morse kom jag hem. Sedan dess har jag sett på Breaking Bad (är nu på slutet av säsong tre) här i sängen. Nu har jag en tallrik vårrullar och ett, eller möjligen fler, avsnitt framför mig.

Jag tog tyvärr inga bilder där men jag har tagit ett par här hemma. Så dem får ni se istället.

Kyss



Min gardinstång över sängen ramlade ner på mig i förrgår natt och gick sönder. Så nu har varken mina spetsgardiner eller min lilla jordglob någonstans att hänga längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar