torsdag 6 mars 2014

Sjuttonåring.

Idag har en himla fin person fyllt sjutton. Eller ja dagen är ju inte slut ännu. Även om jag inte har träffat henne så är hon väldigt speciell för mig. Vi lärde känna varandra över twitter och konstaterade redan efter ett par dagar att vi var soulmates. Nu pratar vi varje dag och jag skiner upp som en sol varje gång hon skriver till mig. Så himla fin person. Häromdagen skrev hon "den dagen vi möts, den dagen kommer bli underbar!" i ett sms. Och jag förstod att hon är någon jag kommer få en väldigt fin relation med. Längtar så innerligt till dagen vi träffas. För jag är säker på att den bli magisk. Då ska vi dansa till Thunder Clatter i solnedgången och ha det helt underbart. Ska se till att sätta mig på tåget till Stockholm i vår. För snart kan jag inte vänta längre på att träffa få henne.

Världens finaste Rolly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar