onsdag 19 mars 2014

Om en väldigt konstig dag.

I går var jag hemma hos Erik med några trevliga pojkar. Därför blev det inget skrivande här då. Jag hade i alla fall en väldigt rolig kväll och somnade aningen sent. Idag har jag haft studiedag. Jag klev upp och kände mig som något som katten släpat in. Hade lyckats bli förkyld över natten. Så jag åkte och köpte bröd och kom hem till mamma som också är sjuk. Vi spenderade dagen i sängen och åt godis och såg på filmen Niceville. Som förövrigt var en av de bästa filmer jag sett. Klockan fem somnade jag tydligen och vaknade inte förrän för en halvtimme sedan. Alltså klockan tio. Vilket ju känns lite underligt. Så nu är jag halvvaken och ska se på Breaking Bad. Vet inte om jag kommer lyckas somna ikväll. Men det är väl egentligen ingen fara eftersom jag är ledig i morgon igen.

Resten av veckan kommer jag inte ha så mycket för mig så jag kommer skriva lite fler inlägg. Vill bara tacka för att ni fortfarande läser bloggen även om jag är lite dålig på att skriva om intressanta saker och är dålig på det här med uppdatering!

Kyss och förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar