onsdag 12 mars 2014

La Belle Epoque.

På fredag har jag det där historiaprovet. Och jag har inte knappt lyckats plugga. Men det får jag ta tag i nu. Är ju trots allt ledig i morgon så det går nog bra.

Idag har jag umgåtts med trevliga pojkar i en park. Jag åt årets första glass (utomhus, har såklart ätit glass innan detta) och vi skrattade åt allt som gick att skratta åt. Efter någon timme började vi gå och vi gick en runda i delar av stan vi sällan besöker. Och vårsolen sken på oss.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Kents nya låt, igen, och ska öppna skolböckerna. Men först ska jag visa några bilder.

Kyss


 Såhär ser jag numera ut. Med lugg och ett par centimeter kortare hår. Känner mig ganska fin faktiskt. 


 Tre av fyra pojkar från parkhänget. En inte alls arrangerad bild. 


Och så ett par fötter. Den här tog jag igår. Men hade ju samma skor på fötterna så det får gå ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar