onsdag 5 mars 2014

Femton månader.

Det är redan onsdag. En kan ju tycka att jag borde sluta förvånas över hur tiden bara rinner iväg, men det har inte hänt än. Den här veckan, eller ja de här tre dagarna, har jag hunnit med att få tillbaka ett matteprov (fick godkänt och tackar alla övre makter för detta), ätit middag med två kusiner, läst en halv bok, varit ledig en dag, sett klart en serie till, skrattat åt mina vänner som gjorde limbo under en krycka och dansat runt i en ny klänning. Och "facetimeat" med min lilla vovve och farmor som jag inte sett på väldigt länge.

Förutom att det är onsdag och att jag är ledig i morgon så är det en lite speciell dag idag. För det är nämligen så att jag har skrivit här på bloggen i femton månader. Den femte december tvåtusentolv skrev jag mitt första inlägg. Bloggen hette då Oktoberpop men fick byta namn efter några månader.
Även om jag inte har varit så aktiv förrän det senaste halvåret och inte alltid haft så mycket roligt att skriva om så har det varit himla roligt. Och jag är så tacksam över er läsare. Utan er hade jag nog inte skrivit här, inte så ofta i alla fall. Så jag vill tacka er för att ni fortsätter läsa bloggen och skriver fina kommentarer.

Kom ihåg att det går att maila (oktoberpop@outlook.com) eller kommentera om ni har några synpunkter eller önskningar på inlägg eller något sådant!

Tack ännu en gång och massa kramar till er!

Kyss


3 kommentarer:

Emma sa...

Jag älskar din blogg! Tyvärr så går det inte att lägga till den på bloglovin... :/

Anonym sa...

Så fin och inspirerande blogg!! You go girl!

Alicia sa...

Åh tack finisar! Vad glad jag blir! Kram på er

Skicka en kommentar