måndag 10 mars 2014

En ny vecka.

Och så blev det måndag igen. Solen bestämde sig för att titta fram och jag kunde gå ut i vårjackan och träffas av några solstrålar innan skolan började. I skolan fick jag inte så mycket gjort, det hände liksom inget på lektionerna. Jag fick i alla fall läst några sidor i boken och var med på hela idrottslektionen för första gången på länge. Sen kom regnet och jag blev lite ledsen över det. Men nu ser det ut som att solen är på väg tillbaka i alla fall. Här kommer en liten planering över den veckan!

Måndag - Idag ska jag försöka läsa ut min bok, skriva klart en spanskaredovisning och plugga till historiaprovet. Så mycket annat lär jag inte hinna med.

Tisdag - Utvecklingsamtal och spanskaredovisning (kan det bli värre?)

Onsdag - Kents nya singel kommer ut!! Äntligen. Förutom att ha den på repeat i hörlurarna ska jag försöka plugga så mycket som möjligt.

Torsdag - Lediga dagen. Då ska Oscar och Pontus från min klass komma hit. Vi ska laga indiskt och plugga historia. Lite roligare att få lite sällskap när en pluggar tycker jag!

Fredag - Historiaprov. Himla jobbigt men skönt att få gjort. Annars har jag en ganska lugn skoldag.
Efter skolan ska jag till Tjörn för att lyssna på vinyler och umgås med fina människor hemma hos en Mathilda. Det ska bli väldigt fint. Har aldrig varit på Tjörn heller så det blir roligt att få komma dit. Älskar skärgården.

Lördag - Här vet jag faktiskt inte vad jag ska ha för mig än. Det får jag se när det börjar närma sig helg.

Söndag - Min pappa kommer hem till Göteborg igen. Så jag ska träffa honom. Men förutom det har jag inget planerat här heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar