tisdag 4 mars 2014

En ledig dag.

Idag är jag hemma från skolan. Det är buffertdag och dagen spenderas vid skrivbordet istället för i skolbänken. Jag har planerat att läsa och plugga hela dagen. Hittills har jag lyckats läsa lite mer än halva boken och skrivit en lista över allt som ska göras. Och nu sitter jag för att skriva på mitt arbete.



 Boken är fantastiskt bra. 


 Jag återanvände en gammal burk och nu agerar den glas. 


 Bokhögen har fått en tillfällig gäst. Den andra boken i Harry Potter-serien. Har planerat att läsa den så fort jag läst klart boken jag läser nu. 


Ett skrivbord med alldeles för mycket saker på egentligen. Men jag trivs i min lilla röra. Elva böcker på skrivbordet samtidigt kommer jag nog inte ha så länge till däremot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar