måndag 17 mars 2014

Den sjuttonde.

Idag är det trettiofem dagar tills jag åker till Paris, fyrtiotre dagar tills Kents nya platta släpps och åttioen dagar tills jag står på Ullevi och ser Håkan igen.

Det har varit en sådan där enformig skoldag som måndagar brukar vara. Kladdade i ett skrivhäfte, fick ett betyg på min spanskaredovisning och funderade på hur jag ska skriva mitt referat i svenskan. Nu är jag hemma. Jag har gjort planer med mina vänner som jag ska umgås med i veckan, träffa en fin Saga, läsa Harry Potter och plugga. Ska även se till att lämna in cykeln så att jag kan cykla i vårsolen snart. Jag kanske ska gå på bio med min kära mor också. Mer får vi väl se senare!

Hoppas att måndagen inte har sugit ur all studiemotivation och energi ur er. Snart är dagen slut!

Kyss


Mitt mellanmål idag fick bli ett glas med mild yoghurt med smak av honung och müsli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar